į pradžią   |   turinys   |   susisiekite  
Pirmas žingsnis » Alfa treniruočių technika

 

Treniruočių intensyvumas, trukmė ir dažnumas lemia šiaurietiškojo ėjimo efektyvumą. Norint pasiekti geriausių rezultatų rekomenduojami įvairūs ištvermės pratimai. Svarbiausia tinkamai atlikti visus judesius ir pasirinkti treniruočių techniką, užtikrinančią visų raumenų darbą. Viena tokių – ALFA technika. Pradinius taisyklingus žingsnius ir judesius įvaldyti rekomenduojama kvalifikuoto instruktoriaus pagalba.

 


Pirmasis etapas

 

Sureguliuokite rankenų dirželius, tinkamai pasirinkite lazdos aukštį, kurį galima apskaičiuoti žmogaus ūgį centimetrais padauginus iš 0,66.

 


Antrasis etapas

 

Paprastasis ėjimas: ištiesę pirštus, lazdas mojuokite pirmyn ir atgal. Rankas judinkite ritmiškai. Ištiesę pirštus lazdas siūbuokite pirmyn ir atgal.

 


Trečiasis etapas

 

Mojuokite lazdas pirmyn ir atgal vienu metu. Mažasis pirštelis turi būti tinkamai sulenktas ir ištiesiamas akcentuojant horizontalią lazdų judėjimo trajektoriją.

 


Ketvirtasis etapas

 

Įtraukite pilvą krūtinės ląstos link. Ištieskite liemenį (bet pernelyg neįtempkite) ir kojas (išlaikykite kelių stabilumą). Teisingai einant klubai kils į viršų, todėl jūsų stuburas bus apsaugotas ir judės tinkamai.

 


Penktasis etapas

 

Pečius judinkite priešinga kojomis kryptimi: stipriai ranka modami pirmyn, stenkitės kuo ilgiau iš vietos nepajudinti pėdų.

 


Šeštasis etapas 

 

Aktyvus pėdų darbas. Eikite nuo kulno išorine pėdos dalimi , baigdami didžiojo piršto pagalvėle. Įtempkite kojų raumenis stabilizuodami kelius.

 


Septintasis etapas

 

Kartokite veiksmus nuo 1 iki 6 etapų. Svarbiausia - žingsnių bei rankų mostų derinimas ir tikslumas.